top of page

....ברלין לא חיכתה לי ובכל זאת הגעתי אליה


כל טיול או חופשה מתוכננת או מתאפשרת הופכת להיות עבורי חוויה עיצובית .

אז איך אני מוצאת את עצמי יושבת וכותבת בלובי של המלון, כאשר הבן זוג שלי מבלה בשעות המוקדמות בריצה למרחקים ארוכים ברחובות ברלין ?

התארחנו במלון "ZOO" כל הקונספט העיצובי סובב סביב בע"ח מרגישים ורואים את זה בכל בחירה עיצובית , הדומים מרופדים בפרווה תזכורת לפרה , מנורות שולחן עם גוף דמוי ג'ירפה .. נמרים על שטיח שמקבלים את פני האורחים בכניסה למלון ועוד אלמנטים רבים שזורים להם בכל נישה חלל ופינה במלון.

התבוננות והכרת האלמנטים העיצובים שיקפו בצורה מאוד ברורה את כוונת המעצב , למזג בין כל הסגנונות .. מכנים את הסגנון הזה בעיצוב "סגנון אקלקטי" .

כורסה גדולה ומרשימה בסגנון קלאסי וחיפויי קירות שמתנוססים לגובה 6 מטר בחיפוי אבני פירוק , גופי תאורה בכל הסגנונות .

סגנונות בקו מודרני, קלאסי ,כפרי ווינטאג' מתמזגים להם יחדיו בחלל אחד .

כמו שהחיים מלמדים אותנו שבסופו של דבר כל התשובות נכונות ,פחות התמקדות במה נכון ומה לא .

ואז.. הקדשתי את הרגעים הללו להיות שם ולהרגיש אותו להבין מה היה המסר הסמוי מעל פני השטח .. הרי שם מסתתרים בסופו של דבר הדברים היפים , אלו שנמצאים ברבדים העמוקים .

לתחושתי היה לו רצון להגיע לכל המבקרים להעניק תשובה וביטוי לכל אחד מהאורחים .. ממש הרגשתי אותו אומר עיצבתי עבור כל אחד מכם , יש כאן מקום לכולם השפה משותפת ויש בה את כל הסגנונות .

ואני זאת שמדברת על עיצוב ומיזוג בין סגנונות מוצאת את עצמי מצטלמת בחומה שנהרסה בשנים שהוחלט שאין יותר הפרדה אלא מיזוג בין מזרח למערב .. כתבתי על זה כבר שעולם המושגים בעולם העיצוב לקוח מן החיים שלנו .

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page