מסחרי
שיפוץ שרותים - קניון מסחרי
כחלק משיפוץ כולל ומקיף שבוצע בקניון הוחלט לבצע שדרוג בתכנון ועיצוב שירותי נשים וגברים .
הצורך נבע מתוך רצון לבצע החלפת תשתיות והתאמת הקו העיצובי לקונספט העיצובי החדשני .
הקו המנחה בבחירת החומרים , ליצור מגמה עיצובית מעניקה תחושה של חלל מרווח ומואר .
נלקחו בחשבון הצרכים הפונקציונאליים , תוך התייחסות לבידול עיצובי בין שירותי הגברים ושירותי הנשים .
מרכז מכירות
פרוייקט מרכז מכירות עבור חברה בתחום היזמות והבנייה, מסועפת בכל הארץ.
חשיבה מאחורי התכנון ליצור חלוקה והפרדה בין חלל חדר ישיבות לחדר מכירות , כאשר במרכז יש חלל מעוצב המוקדש כולו לטובת המבקרים.
החלוקה נעשתה באמצעות זכוכית על מנת ליצור תחושת מרחב בחלל , יחד עם זאת הזכוכית אינה שקופה בכדי לשמור על פרטיות.
מניפת הצבעים היא שחור לבן ואפור , היא באה לידי ביטוי בחומרים השונים שנבחרו.
מרכז המכירות ממוקם בלב איזור בתי המלון והתיירות בעיר , הוא עוצב באופן מרשים בכדי למגנט את העוברים והשבים, מהווה "פנינה" שממוקמת בלב בתי המלון.
פרוייקט רויאל פארק
פרוייקט מגורים יוקרתי .
שלושה בניניינים בתוך מתחם מגורים , המעניק לדיירים שירות לשעות הפנאי .
בריכה , חדר כושר , בר בחדר כושר ובר בחלל מבואת הכניסה , חדר צפייה ומפגש חברתי , סאונה , שירותים וחדרי רחצה .
בכל בניין נעשתה חשיבה בנוגע לעיצוב ובחירת חומרים בלוביים הקומתיים , לוביים פרזנטטיביים ומעטפת הבניין .
בחירת חומרים במעטפת הבניינים תואמת לתכנון פנים. הקו העיצובי בפרוייקט נעשה תוך התייחסות לחלל החיצוני והפנימי כיחידה אחת מתמזגת והרמונית.
ההתייחסות בעיצוב החללים , נעשתה מתוך מגמה לתת מענה לפונקציה הנדרשת בכל חלל.
הנמכות תקרה ותאורה היוו אלמנט משמעותי בעיצוב הלוביים הקומתיים , לוביים פרזנטטיביים ומועדון דיירים , תוך התייחסות לתשתיות חשמל , צנרת ומיזוג אויר .
מגדלי אקרשטיין
שיפוץ חדרי שירותי בשני בניייני משרדים במגדלי אקרשטיין .
הצורך בשיפוץ נבע מרצון להתעדכן בעיצוב עכשווי , הדבר היה נכון גם לגבי טיפול בתשתיות אינסטלציה חשמל , תקרה ותאורה .
החשיבה עיצובית בשלב תכנון ובחירת החומרים , בבחירת החומרים נעשה בידול בין שירותי הגברים לשירותי הנשים , מעבר לכך הקו העיצובי הוא מינמליסטי ולא משקף טרנד חולף.
פרוייקט אמריקן דיוטי
שיפוץ חנות ספורט רחבת מימדים , מוכרת את מיטב המותגים בתחום הספורט .
השיפוץ נבע מתוך רצון לייצר סדר ארגון ושיפור משמעותי בנראות החנות , כמו כן נעשתה חשיבה בחלוקת החללים בחנות עבור כל מותג .
בשלב התכנון נעשתה חשיבה מרובה ,לטובת אחסון , נגישות וזמינות למחסנים מכל אגף בחנות , תוך שמירה והקפדה ושמירה על הנראות . החלל ההיקפי של החנות תוכנן לטובת מחסנים והדלתות , המאפשרות זמינות למחסנים , חופו בחזית במראות .
בתכנון ועיצוב החנות נעשתה חשיבה משותפת עם עובדי והנהלת החנות ,על מנת לייצר מקום נוח ונגיש לעבוד בו ומזמין עבור הלקוחות שמגיעים אליו.